terça-feira, junho 26, 2007

FREEBIE - Water Alpha

Hoje eu vim trazer um novo freebie, desta vez de Alpha. É um alpha transparente, por isso coloquei essa demonstração junto com o preview. As letras vão assumindo a cor do background, então, dá pra variar bastante. Espero que gostem.
E, mais uma vez, espero que deixem comentários.
Para quem postar um comentário, lembro que ainda está valendo o meu presente para "o que você mais gosta no meu blog?" (veja post adiante)

Today I came here to bring you a new freebie, this time an Alpha freebie. It's a transparent alpha, so I posted this demonstration together with preview. The letters assume the color of the background. You can vary a lot with this alpha. I hope that you like.

And, one more time, I wait for COMMENTS, PLEASE. I remember you that my promised gift is still valid for “what do you like more in my blog?” (see post ahead)





LINK VENCIDO / LINK EXPIRED
Me envie um email se quiser o link / Send me an email if you want the link